Organizacja spotkania biznesowego to spore wyzwanie, zwłaszcza jeśli zaproszonych jest wielu gości. Na co zwrócić uwagę, organizując konferencję lub innego rodzaju event biznesowy w Szczecinie i jaki lokal wybrać?
Po pierwsze – odpowiedni rozmiar
Poszukiwania odpowiedniej restauracji w Szczecinie warto rozpocząć od zastanowienia się, ilu gości ma pomieścić dany lokal. Paradoksalnie, znalezienie lokum na bardzo dużą, ale również bardzo małą imprezę może okazać się bardzo trudne. Większość sal jest przygotowana na przyjęcie od 50 do około 200-300 gości, a każda ilość poniżej lub powyżej tej wartości stanowi niejaki problem. Dlatego też poszukiwania warto rozpocząć od podliczenia dokładnej ilości zaproszonych osób, co z pewnością pomoże w zawężeniu zakresu poszukiwań.
Po drugie – baza noclegowa
Jeśli spotkanie biznesowe ma obejmować także partnerów z innych części kraju, warto sprawdzić, co w zakresie noclegów oferują restauracje. W Szczecinie można znaleźć wiele lokali, które posiadają mniejszą lub większą bazę noclegową. Jeżeli potrzebujemy określonej ilości miejsc, warto zorientować się, czy w restauracji, którą jesteśmy zainteresowani, jest w ogóle tyle pokoi. Jeśli nie, a zależy nam na tym konkretnym lokalu – warto poszukać hotelu w okolicy i zadbać o transport do miejsca noclegu.
Po trzecie – ciekawa oferta
Po zawężeniu poszukiwań do lokali spełniających powyższe kryteria, możemy zająć się przeglądaniem ofert poszczególnych restauracji. Tutaj warto zwrócić uwagę na to, jakie dania pojawiają się w karcie, a także jak duże porcje są w cenie posiłków. Oczywiście, nie mówimy, że więcej zawsze znaczy lepiej, jednak dobrze jest zwrócić uwagę na to, by ceny za poszczególne posiłki były adekwatne do jakości i wielkości porcji.
Oprócz samych dań obiadowych należy sprawdzić także, jak wygląda oferta deserów i napojów. W zależności od indywidualnych preferencji członków spotkania biznesowego rozmowy mogą zostać okraszone niewielką ilością alkoholu lub napojami pozbawionymi procentów. Warto upewnić się, że oferta jednych i drugich jest zadowalająco obszerna!
Po czwarte – specjalne potrzeby
Ostatnią kwestią, która ma duże znaczenie z punktu widzenia organizatora spotkania biznesowego są także rozmaite specjalne potrzeby danej grupy. Może chodzić o proste kwestie, jak udogodnienia dla osób z niepełnosprawnościami bądź nieco innej maści kwestie – np. łatwy dojazd samochodem z określonego miasta, określony typ wystroju lokum czy jakiekolwiek inne kwestie, które mają znaczenie z punktu widzenia osób uczestniczących w spotkaniu biznesowym.
Po piąte – profesjonalna obsługa
Zdajemy sobie sprawę, że obsługę – zwłaszcza tę na sali – trudno ocenić przed odwiedzeniem lokalu. Jednak jeśli już na etapie ustalania detali związanych ze spotkaniem biznesowym kontakt jest utrudniony, a obsługa nastawiona negatywnie – znalezienie innego lokum może być dobrym rozwiązaniem.
Restauracje w Szczecinie charakteryzują się różnym profilem działalności. Dzięki temu znalezienie miejsca spełniającego wszystkie potrzeby z pewnością się uda!